Vaper club

e-cigarete forum
Zadnji put si ovdje bio: 13 lis 2024 07:35. Sada je: 13 lis 2024 07:35.

Vremenska zona: UTC + 01:00 [LJV]




 [ 25 post(ov)a ]  Stranica 1, 2, 3  Sljedeća
Autor Poruka
 Naslov: Mehanika vs. elektronika
PostPostano: 20 stu 2013 12:24 
Offline
Avatar

Pridružen: 25 vel 2013 00:01
Postovi: 4151
Lokacija: Karlovac
Mislim da bi ove razlike trebalo sazet u jedan post

Elektronika

Modovi koji imaju ugradjenu elektroniku, uglavnom imaju mogucnost parenja na konstantnom naponu i/ili snazi bez obzira na praznjenje baterije
Primjer, ako je grijac atija 2 ohma i podesimo mod na 4V,dobit cemo 8w snage na grijacu konstantno bez obzira ako se baterija vec ispraznila na primjerice 3.8v ili manje
Ukoliko koristimo mogucnost konstanrtne snage i stavimo na 8w snage znaci da on sam ocitava otpor atija i pali ga odgovarajucom voltazom,ovo je korisno ukoliko rotirate vise atija razlicitih otpora

Elektronicki modovi uglavnom imaju zastitu od kratkog spoja i obrnutog umetanja baterije,takodjer nemozete na njima pariti atije ispod 1 ohma zbog zastite od kratkog spoja

Mehanicki mod je zapravo princip baterijske svjetiljke,najvise snage ce dat kad je baterija puna,pa kako se prazni smanjuje se snaga
Primjer,puna baterija na 4.2V na grijac od 2 ohma isporucuje ( 4.2*4.2/2 ) 8.82 watta snage,kako parite baterija se prazni pa na 4v daje 8 watta itd itd

Prednost mehanike je sto su modovi relativno kraci,mogucnost parenja na otporima ispod 1 ohma jer nema elektronike koja bi je sprijecila,sporije praznjenje baterija,

Meh modovi se preporucaju koristiti sa protected baterijama ukoliko dodje do kratkog spoja

...slobodno netko nastavi,ovo za prvu ruku...ima jos...kick,slaganje baterija...

Sent from ViperS

_________________
slika


Povratak na vrh
  
 
 Naslov: Re: Mehanika vs. elektronika
PostPostano: 20 stu 2013 12:42 
Offline
Moderator
Avatar

Pridružen: 23 svi 2013 20:01
Postovi: 4308
Lokacija: Zagreb, Šalata
Vulja - "Meh modovi se preporucaju koristiti sa protected baterijama ukoliko dodje do kratkog spoja"

Oprosti ali potpuno krivo, elektronika baterije spriječit će sve prednosti meh. moda
Potrebno je koristiti IMR baterije.

IMR = LiMn2O4 (LMO)

Protected batteries are normally standard lithium-ion (Lithium Cobalt) with a small pcb added to protect against over charging / discharging and short circuit.
IMR strictly speaking should be Lithium Manganese, although it has become a generic term for batteries that can discharge at a higher current. The chemistry is less volatile than standard lithium-ion, hence it is rare to find them with a pcb added.
If you want to replace the batteries in a power drill, you would need high discharge batteries. For vaping, some standard lithium will perform better than some IMR and vice versa.
One problem with using protected batteries for vaping is that the pcb will often trip and cut off power. As far as I know, Vamo in particular will do this.

Da ne prevodim, valjda je svima jasno.

_________________
There's a fine line between fishing and just standing on the shore like an idiot. ><((((º>-------------------------------------------

slika
slika
slika Modovi, akrilni stalci i 3D printanje


Povratak na vrh
  
 
 Naslov: Re: Mehanika vs. elektronika
PostPostano: 20 stu 2013 12:47 
Offline
Avatar

Pridružen: 07 ožu 2011 11:16
Postovi: 2862
Lokacija: Slavonski Brod
Nima 'lektrike...
besh 'lektriku...

Sent from my U8650-1 using Tapatalk 2

_________________
slika
Devils Marble EVO, Nautilus Oddy klon, Hercules...
ipv Mini, Kaya lite v2+ klon


Povratak na vrh
  
 
 Naslov: Re: Mehanika vs. elektronika
PostPostano: 20 stu 2013 12:52 
Offline
Avatar

Pridružen: 25 vel 2013 00:01
Postovi: 4151
Lokacija: Karlovac
Ok,ucim i ja svaki dan,a ovo za vama znam...ionako perjam svakakve baterije na mehanici,nikad ni p od problema...neka netko dalje nastavi,ja sam na mibu pa mi se neda dalje,ovo je bukvalno razlika

Sent from ViperS

_________________
slika


Povratak na vrh
  
 
 Naslov: Re: Mehanika vs. elektronika
PostPostano: 20 stu 2013 13:16 
Offline
Avatar

Pridružen: 02 pro 2012 12:58
Postovi: 54
Lokacija: SK
Kick pretvara mehanički mod u VW mod, naštelaš watte i pariš od 4,2 - 3,6 volta bez brige i pameti stalno na istoj snazi (opet se osjati mala razlika izmedju full pune baterije i baterije pred izmakom ali nist bitno).
Mod se produzuje cca 1,8 cm u kombinaciji sa kickom, ako nije teleskop potreban je kick ring.

http://www.evolvapor.com/kick/

edit: meni protected batka nije nikad odsjekla napon na mehanici ali nisam se puno druzio sa sub ohm setupima pa mozda zato

_________________
slika


Povratak na vrh
  
 
 Naslov: Re: Mehanika vs. elektronika
PostPostano: 20 stu 2013 13:37 
Offline
Avatar

Pridružen: 05 kol 2012 11:34
Postovi: 1034
Max_ZG je napisao:
Vulja - "Meh modovi se preporucaju koristiti sa protected baterijama ukoliko dodje do kratkog spoja"

Oprosti ali potpuno krivo, elektronika baterije spriječit će sve prednosti meh. moda
Potrebno je koristiti IMR baterije.

IMR = LiMn2O4 (LMO)


Nisi u pravu imam panasonicove protected 3100 i 2250 cgrch sto se tice efekta parenja je potpuno isto

_________________
I NOGA U GUZICU JE KORAK NAPRIJED...


Povratak na vrh
  
 
 Naslov: Re: Mehanika vs. elektronika
PostPostano: 20 stu 2013 14:10 
Offline
Avatar

Pridružen: 28 lis 2013 13:22
Postovi: 155
Lokacija: Murter
Bez puno komplikacije, ja sam si stvari postavio ovako:

Mehanika, manji ''pouzdaniji''

elektrika, veći ''može riknut elektronika''

Ovo u navodnim znakovima uzimam sa rezervom jer to je ono ''ljudi kažu da je tako''

Ja sam si izabrao mehaniku i mislim da nije potrebno ulaziti dublje u problematiku jer nećeš nikad isplivati pošto ima tooooliko kombinacija da te glava zaboli.

Ja bih tu ubacio preporuku za kintin Devil's Marble Evo ako ga se može priuštiti i ako paše izgledom, najviše zbog pouzdanosti i ogističke potpore.

viewtopic.php?f=47&t=2364

_________________
slikaslika


Povratak na vrh
  
 
 Naslov: Re: Mehanika vs. elektronika
PostPostano: 20 stu 2013 16:35 
Offline
Avatar

Pridružen: 05 svi 2013 10:13
Postovi: 1899
Lokacija: Zagreb, Gajnice
Pravi čušpajz :)

....elektronika baterije spriječit će sve prednosti meh. moda
...
As far as I know, Vamo in particular will do this

Kakve veze imaju ove dvije rečenice :conf:

_________________
slika
"People smoke for nicotine but they die from the tar." (Michael Russell)


Povratak na vrh
  
 
 Naslov: Re: Mehanika vs. elektronika
PostPostano: 02 pro 2013 11:26 
Offline
Avatar

Pridružen: 14 lis 2013 10:48
Postovi: 205
Sad bi bilo lijepo da i nama početnicima date preporuku što je bolje ?
Koliko se osjeti gubitak snage pražnjenjem baterije na mehanici ?
Treba li odmah mijenjati novu bateriju ili što dalje ?
Vidim meh modove koji nemaju gumbić, kako to ide ?


Povratak na vrh
  
 
 Naslov: Re: Mehanika vs. elektronika
PostPostano: 02 pro 2013 11:51 
Offline
Avatar

Pridružen: 10 svi 2013 09:32
Postovi: 156
Lokacija: Zagreb, Medveščak
Argon je napisao:
Sad bi bilo lijepo da i nama početnicima date preporuku što je bolje ?
Koliko se osjeti gubitak snage pražnjenjem baterije na mehanici ?
Treba li odmah mijenjati novu bateriju ili što dalje ?
Vidim meh modove koji nemaju gumbić, kako to ide ?


obicno imaju "paljenje" na "dnu"


Povratak na vrh
  
 
 [ 25 post(ov)a ]  Stranica 1, 2, 3  Sljedeća

Vremenska zona: UTC + 01:00 [LJV]


Online

Trenutno korisnika: crawl i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Idi na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
HR (CRO) by vaper club