Vaper club

e-cigarete forum
Zadnji put si ovdje bio: 26 ožu 2025 17:43. Sada je: 26 ožu 2025 17:43.

Vremenska zona: UTC + 01:00 [LJV]

[ 146 post(ov)a ]  Stranica 1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Sljedeća
Autor Poruka
 Naslov: Dekang recenzije
PostPostano: 15 lis 2013 11:54 

Iako sam ljuti početnik, a vidim da je dosta iskusnih parioca počelo s Dekangom, odlučio sam otvoriti ovu temu da podijelim svoje dojmove s vama. Dosta sam pretraživao po forumu no nisam uspio naći konkretnu temu o ovim liquidima.

Nepotrebno je uopće spominjati da sve što ću sad napisati predstavlja moje subjektivno mišljenje, što bi englezi rekli "your mileage may vary". Dobro bi bilo da i neki od vas podijele svoja iskustva kako bi olakšali početnicima u odabiru Dekang tekućina. Svjestan sam da su mnogi od vas napustili ove tekućine jer su otkrili da na tržištu postoje poprilično profinjeniji liquidi, vidim da mnogi dijele mišljenje da su Dekang zapravo poprilično loše tekućine ili da nisu konzistentne u kvaliteti od bočice do bočice. Svejedno smatram da je barem početnicima poput mene tijekom eksperimentiranja dobrodošao savjet koju od mnogih aroma isprobati, a koje izbjegavati.

Sve tekućine koje koristim su silver label s 11 mg.

USA Mix
Prva tekućina koju sam natočio u EVOD, ujedno i prva tekućina koju sam pario u životu. Navodno bi trebala biti slična bijelom marlboru no ova aroma je poprilično slatkasta s ugodnim aftertasteom i moram priznati da meni tu nema nikakvih sličnosti s analognim cigaretama. Ništa spektakularno ali vrlo parivo. Ocjena 6/10.

Vanilla
Inače sam ljubitelj okusa vanilije pa sam među prvim neduhanskim aromama odabrao baš ovu. Vanilija je definitivno prisutna, pogotovo pri izdisanju, dok pri udisanju ima meni vrlo zadovoljavajuć TH čak pri 11 mg. Mogao bih čak reći da mi je za nijansu ugodnija od maloprije navedenog USA Mix-a pa će ocjena biti 6.5/10.

Peach