Iskreno se nadam da neće biti problema oko zamijene jer baterija već nakon 20 dana nema ni upola iste performanse, a i gumbić je pred rikom mladih jelena.

S njima sam imao do sada samo dobra iskustva i ne vidim
razlog zašto se to ne bi nastavilo u obostranu korist.
Što se tiče tih vaših komentiranja o zamjeni proizvoda - reklamaciji to je sve relativno i netočno. LJudi nisu upučeni. Zakonski rok je čak dvije godine, a u prvih šest mijeseci imate pravo na povrat novca, zamijenu ili sniženje cijene neispravnog proizvoda u slučaju da ga ipak želite zadržati takvog. U preostalih godinu i šest mijeseci prodavatelj je dužan osigurati popravak neispravnog proizvoda o svom trošku, te se zakonom određena garancija od dvije godine produžuje za period koliko je neispravni proizvod bio na popravku.
Ova zakonska odredba se odnosi samo na konkretni slućaj ako
niste primili garanciju u pisanom obliku. A ne vjerujem da je itko uz kupljenu e cigaretu u hrvatskoj dobio pisani oglik garancije od 3, 5, 7, 15 dana... A možda se i varam.
Opet mi je žao tih trgovaca, ali zato moraju biti dobro informirani o onome što prodaju i na vrijeme se educirati o zakonskim odredbama i zaštititi sebe. Ili platiti adekvatno osposobljenu osobu da to učini umijesto njih. U krajnjem slućaju povući takav loš proizvod iz svog prodajnog asortimana i riješiti problem sa dobavljačem, a ne problem riješavati na potrošaču od kojeg žive i stvarati si lošu usmenu reklamu.
A mi kao potrošači uvijek idemo linijom manjeg otpora i većina nema par tisuća kuna za pokretanje sudskog spora i plaćanja odvijetnika. I mislimo da se sva ta zajebancija ne isplati oko spornog proizvoda plačenog par stotina kuna i namagarčeni pognute glave odustanemo.
Mogao bi ovako pisati u nedogled, ali rezime ću povući tek nakon što odem zamijeniti spornu bateriju za što i dalje vjerujem da neće biti problema.