Vaper club

e-cigarete forum
Zadnji put si ovdje bio: 25 ruj 2023 04:47. Sada je: 25 ruj 2023 04:47.

Vremenska zona: UTC + 01:00 [LJV]




 [ 19 post(ov)a ]  Stranica Prethodna  1, 2
Autor Poruka
 Naslov: Re:
PostPostano: 27 kol 2014 10:22 
Offline
Administrator
Avatar

Pridružen: 02 ožu 2011 14:18
Postovi: 11208
Lokacija: Samobor
D-I-A-B-L-O je napisao:
Risbo je komentirao kako ove baterije nisu za mehaniku nego za elektroniku, i tom svojom tvrdnjom me je totalno zbunio. Naime, slagao sam svakakve otpore osim onih ispod 0.5 Ohm jer ja to smatram kratkim spojem i opasnim za upotrebu bilo koje baterije, a isto tako i parenje na tako niskom otporu smatram gotovo jednako stetnim kao i pusenje cigarete. Ono sto bih volio da mi netko objasni je kako to da obicne laptop baterije, one icr se nikada nisu pregrijavale na mehanici, sve dok ih nebi pokusao koristiti na otporu nizem od nekakvih 0.8Ohm, dok bi se te iste baterije znale itekako dobro ugrijati kad bih ih koristio u npr Vamu na 12w i kad bi napon pao na 4.0V na nize. Ako ja dobro razumijem matematiku, daleko veca struja praznjenja se ostvaruje na mehanici na 0.8Ohm nego na elektronici na 1.3Ohm ili vise, a na 12w, jer na 1 Ohm na mehanici cijedimo iz baterije 16w dok je puna, znaci daleko vise. E sad, duzom upotrebom mehanike na tako niskom otporu nisam uspio dobiti tako vrucu bateriju kako bi ju vamo znao ugrijati, ali zato nisam dobivao niti pribliznu kolicinu pare koju bih dobivao na istoj toj mehanici i istom otporu, samo sa kvalitetnijom baterijom, tipa AW. Slijedeci tu logiku, Risbo ima krivu pretpostavku, ili sam ja totalno u krivu. Jer kad baterija padne na recimo 3.8V, a ti ju kuris i dalje na elektronici na 12 ili vise watta, elektronika vise optereti tu bateriju pokusavajuci izvuci iz nje potreban napon nego bilo kakva mehanika. O novijim elektronskim modovima tipa dna30, yihi-jima, ili onim nebulozama koje kure do 100w da i ne pricam...


U pravu si ali si i dodirnuo puno stvari koje ne znam dali mogu objasniti jednostavnim rijecnikom ali mogu probati.

Morat cemo se sloziti da je baterija iz laptopa isluzena i da po svojim karakteristikama je daleko ispod nove i kvalitetne baterije.
Uzmimo da su obje baterije napunjene na svojih 4,2V i takve prikljucimo na jednaki potrosac. Ono sto se dogadja je pad napona na bateriji. Sto je baterija losija pad napona ce biti izrazeniji. Kvalitetna baterija ce pod opterecenjem imati recimo 4V a isluzena iz laptopa 3,5V. Kako je struja napon podijeljen s otporom jasno je da ce laptop baterija dati manju struju u odnosu na dobru bateriju. I mehanicki mod ce raditi upravo tako kakva je baterija u njemu.

Vamo elektroniku nisam proucavao ali za pretpostaviti je da je napravljena po pravilima struke. Znaci ako na vamu podesimo neku razumnu snagu, baterije ce se ponasati isto tako - 4V i 3,5V. A kad snagu dizemo, kvalitetna baterija ce to lakse podnjeti i napon ce joj pasti recimo na 3,9V. Laptop baterija ce imati puno strmiju krivulju pada napona prema 3V i low battery.
Mora nam biti jasno da elektronicki mod ne stvara struju nego zahtjev koji mu damo crpi iskljucivo iz baterije. I sad uzmimo neka dva zahtjeva od recimo 10W i 20W. Snaga je umnozak struje i napona. A kako nam s vecom snagom napon nemilosrdno pada, da bi odrzao istu snagu vamo trazi jacu struju. I tako jos vise pada napon na bateriji.

Generalno mehanicki mod se prema bateriji ponasa kao razuman gazda. Elektronicki mod pokusava izvrsiti sve sto njegov vlasnik zatrazi. Makar to bio i fasisticki odnos prema bateriji.

_________________
Ako su neki zivoti savrsena kruznica, drugi uzimaju oblik koji ne mozemo predvidjeti ni shvatiti. Gubitak je bio dio moga putovanja. No i pokazao mi je sto vrijedi.
Kao i ljubav na kojoj mogu jedino biti zahvalan.


Povratak na vrh
  
 
 Naslov: Re: Mehanika na 4,35V
PostPostano: 28 kol 2014 10:42 
Offline
Avatar

Pridružen: 10 vel 2014 16:22
Postovi: 934
Lokacija: Zadar
Na mehanici je grijač ustvari njegov otpor parametar koji najviše uz kvalitetnu bateriju diktira performanse.
Pad napona na samom modu ćemo u ovom slučaju zanemariti.

_________________
Klon od klona.


Povratak na vrh
  
 
 Naslov: Mehanika na 4,35V
PostPostano: 28 kol 2014 12:19 
Offline

Pridružen: 16 sij 2013 13:27
Postovi: 248
Lokacija: Osijek
El.mod moze iz baterije vuci vecu struju nego meh mod. Ako pretjera, ona se pocinje zagrijavati. Simple as that.


Sent from my iPhone


Povratak na vrh
  
 
 Naslov: Mehanika na 4,35V
PostPostano: 29 kol 2014 00:29 
Offline

Pridružen: 16 sij 2013 13:27
Postovi: 248
Lokacija: Osijek
@Kinta nakon tvog testa ovih baterija si rekao da su super za cijelodveno parenje, ali nisi naveo kako i koliko ih koristis.
Koji otpor i koliko ml poparenih dnevno?
Koliko sam sluzio iz specifikacija, minimalni otpor je 0.72 ( jos bolje je 0.8-0.9 da budemo sigurni).

Nekom je jedna 18350 dovoljna dnevno, a nekome ni 2 18650 nisu dovoljne.


Sent from my iPhone


Povratak na vrh
  
 
 Naslov: Re: Mehanika na 4,35V
PostPostano: 29 kol 2014 00:46 
Offline
Administrator
Avatar

Pridružen: 02 ožu 2011 14:18
Postovi: 11208
Lokacija: Samobor
dafreek je napisao:
@Kinta nakon tvog testa ovih baterija si rekao da su super za cijelodveno parenje, ali nisi naveo kako i koliko ih koristis.
Koji otpor i koliko ml poparenih dnevno?
Koliko sam sluzio iz specifikacija, minimalni otpor je 0.72 ( jos bolje je 0.8-0.9 da budemo sigurni).

Nekom je jedna 18350 dovoljna dnevno, a nekome ni 2 18650 nisu dovoljne.


Posteno :D

Znaci dnevno pun tank ithake nekih 3-3,5ml na 1Ω.
Baterija ne izdrzi jedan nego dva dana, ali s obzirom da se ocinski odnosim prema baterijama punim ih svakodnevno.
Maksimalna struja praznjenja je 5,8A
Ali radi se o KONSTANTNOJ stuji praznjenja. Mi tako ne koristimo bateriju, pa tko zeli moze koristiti i jacu struju.

_________________
Ako su neki zivoti savrsena kruznica, drugi uzimaju oblik koji ne mozemo predvidjeti ni shvatiti. Gubitak je bio dio moga putovanja. No i pokazao mi je sto vrijedi.
Kao i ljubav na kojoj mogu jedino biti zahvalan.


Povratak na vrh
  
 
 Naslov: Mehanika na 4,35V
PostPostano: 29 kol 2014 01:04 
Offline

Pridružen: 16 sij 2013 13:27
Postovi: 248
Lokacija: Osijek
Kinta je napisao:

Posteno :D

Znaci dnevno pun tank ithake nekih 3-3,5ml na 1Ω.
Baterija ne izdrzi jedan nego dva dana, ali s obzirom da se ocinski odnosim prema baterijama punim ih svakodnevno.
Maksimalna struja praznjenja je 5,8A
Ali radi se o KONSTANTNOJ stuji praznjenja. Mi tako ne koristimo bateriju, pa tko zeli moze koristiti i jacu struju.


Posten i fin odgovor ;)
Sad je dosta toga jasnije.
3ml je cist ok za 4.35v do 4.0v.

Moze to i jace, ali bolje biti siguran u granicama baterije, nego dati vijest u novine zbog vlastitog neznanja ;)
Uostalom taj 'puls' nigdje nije definiran koliko traje. 1s, 10s, 40s,...?


Sent from my iPhone


Povratak na vrh
  
 
 Naslov: Re: Mehanika na 4,35V
PostPostano: 29 kol 2014 10:39 
Offline
Administrator
Avatar

Pridružen: 02 ožu 2011 14:18
Postovi: 11208
Lokacija: Samobor
Mislim da dafreek misli na duzinu uvlacenja.

_________________
Ako su neki zivoti savrsena kruznica, drugi uzimaju oblik koji ne mozemo predvidjeti ni shvatiti. Gubitak je bio dio moga putovanja. No i pokazao mi je sto vrijedi.
Kao i ljubav na kojoj mogu jedino biti zahvalan.


Povratak na vrh
  
 
 Naslov: Mehanika na 4,35V
PostPostano: 29 kol 2014 13:13 
Offline

Pridružen: 16 sij 2013 13:27
Postovi: 248
Lokacija: Osijek
@mravak&kinta da mislio sam na duljinu uvlacenja na meh modovima. Procitao sam da Panasonic veli za PD bateriju da je puls 8 sekundi, ali za ostale baterije nisam vidio taj podatak. Osobno smatram da nebi trebalo biti nikakvih problema s nacinom kako parimo (ono do 5-6sekundi uvlacenja u prosjeku), ali zasto izazivati srecu sa 0.03 otporima :)


Sent from my iPhone


Povratak na vrh
  
 
 Naslov: Re: Mehanika na 4,35V
PostPostano: 04 ruj 2014 16:37 
Offline
Administrator
Avatar

Pridružen: 02 ožu 2011 14:18
Postovi: 11208
Lokacija: Samobor
Posto sam obrisao oftopic mozemo dalje.

dafreek je napisao:
@mravak&kinta da mislio sam na duljinu uvlacenja na meh modovima. Procitao sam da Panasonic veli za PD bateriju da je puls 8 sekundi, ali za ostale baterije nisam vidio taj podatak. Osobno smatram da nebi trebalo biti nikakvih problema s nacinom kako parimo (ono do 5-6sekundi uvlacenja u prosjeku), ali zasto izazivati srecu sa 0.03 otporima :)


Gore sam napisao da je maksimalna struja praznjenja 5,8A. Znaci takav puls bez prekida moze biti sve dok se baterija ne isprazni. Radi se o snazi preko 20W, sto je nadam se i vise nego dovoljno svakome.

_________________
Ako su neki zivoti savrsena kruznica, drugi uzimaju oblik koji ne mozemo predvidjeti ni shvatiti. Gubitak je bio dio moga putovanja. No i pokazao mi je sto vrijedi.
Kao i ljubav na kojoj mogu jedino biti zahvalan.


Povratak na vrh
  
 
 [ 19 post(ov)a ]  Stranica Prethodna  1, 2

Vremenska zona: UTC + 01:00 [LJV]


Online

Trenutno korisnika: crawl i 0 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Idi na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
HR (CRO) by vaper club