Scandalous je napisao:
već što bi bila nekakva definicija premium tekućine...
Po mom shvaćanju riječi premium to bi trebale biti tekućine koje su bolje, višljeg standarda kvalitete, proizvodnog procesa, korištenih sirovina, manipulacije itd nego što je uobičajeno za standardne, uobičajene tekućine na tržištu.
Marketinški se to podosta može rastegnuti, pa će se ponekad neki proizvod koji ne odskače značajno u gore navedenim točkama, uz dobro predstavljanje ciljanoj grupi korisnika, bolju ambalažu ili bolji/drugačiji odnos prema kupcu predstaviti kao premium radi lakšeg opravdavanja (gotovo) u pravilu višlje cijene.
Mogu zamisliti da čak i tekućina sa samo jednom aromom može biti premium ako se koristi npr samo samonikla vanilija, rukom ubrana iz područja izoliranog od zagađenja. Takvom proizvodu samo nedostaje još dobar marketing, predstavljanje prednosti odnosno prenaglašavanje prednosti, skup dizajn ambalaže i ipak bolji okus vanilije nego kod standardne vanilaste tekućine.
Hoćemo li biti u ciljanoj skupini korisnika ćemo sami odlučiti.
Dakle, premium tekućina bi morala biti tekućina koja se proizvodi i distribuira po boljim ili drugačijim (nikako lošijim) standardima od uobičajenih za industriju.
Primjer kako se iz dobrog, ali standardnog proizvoda dobije premium proizvod možemo naći možda u automobilskoj industriji koju svi, priznali ili ne, volimo. Tako će Seat na istoj platformi i sa istom mehanikom i motorizacijom biti standardan proizvod (koji gradi imidž naslanjanjem na premium brand), a jedan mehanički istovjetan Audi biti premium proizvod. Kod potonjeg se premium etiketa opravdava skupljim/boljim materijalima u unutrašnjosti i/ili u mehaničkim sklopovima, drugačijim dizajnom i pristupu kupcu tijekom procesa same prodaje, ali i nakon same prodaje kroz postprodajne usluge poput servisa. Kada dođete na servis na Audijem A8 vjerojatnost da vas kuća u koju ste dovezli automobil ponudi kavom i sokom je višestruko veća nego ako ste došli sa Seat Marbelom.
Dakle premium je osim višljih standarda kvalitete i osjećaj korisnika. Mi ćemo odrediti gdje je granica do koje želimo plaćati taj osjećaj ili će okolnosti odrediti koliko realno možemo platiti za isto.