Vaper club

e-cigarete forum
Zadnji put si ovdje bio: 26 ožu 2025 15:59. Sada je: 26 ožu 2025 15:59.

Vremenska zona: UTC + 01:00 [LJV]




 [ 5 post(ov)a ] 
Autor Poruka
 Naslov: Ne odustajte od svojih prava
PostPostano: 24 ruj 2014 12:28 
Offline
Administrator
Avatar

Pridružen: 02 ožu 2011 14:18
Postovi: 11251
Lokacija: Samobor
Jedan od čitatelja kupio je kćeri mobitel u Karlovcu za Božić prošle godine koji je uredno radio sve do kolovoza kada se više nije dao napuniti. Kako se u međuvremenu zatvorila trgovina u Karlovcu, servis u Zagrebu je tražio da ga gospodin osobno dostavi u Zagreb.

'To sam i napravio gdje je mobitel preuzet na popravak u njihovom servisu. Nakon dva tjedna zovu da je popravljen i da dođem po njega pa ja opet iz Karlovca u Zagreb na svoj trošak. Kad tamo na pultu mi kažu da je mobitel ispravan, a meni mrak na oči. Normalno, pred njihovim djelatnikom pokušavamo upaliti i puniti mobitel i on ništa, kvar i dalje isti. Djelatniku je također isto malo čudno i neugodno kako je serviser zaključio da je ispravan te ga odmah vraća natrag na servis. Ponovno nakon dva tjedna zovu da je popravljen, a ja odbijam otići u Zagreb po njega te mi ga oni šalju kurirskom službom doma. Otvorim paket i mobitel radi, kćer sretna i zadovoljna, ali samo do navečer kada je trebalo napuniti mobitel. Opet isti kvar, ne može se napuniti. Pomalo već lud od servisa i popravaka tražim od njih konačan popravak ili da mi zamjene za novi', piše iznervirani čitatelj. Mobitel i dalje stoji na servisu, jer se, očito igra na taktiku zavlačenja. Čitatelj na kraju cinično zaključuje: Živjela Europska unija i potrošačka prava!

Priča druga. Čitateljica je kupila novi mobitel u ožujku ove godine. Kada je pokušala umetnuti karticu, shvatila je da je mobitel neispravan, odnosno, da na mjesto gdje ide kartica nedostaje jedna žica. Mobitel je odnijela na servis iz kojeg su se nakon 40 dana javili s porukom kako ne valja kartica. Nakon što je kupila drugu, ista stvar, isti problemi. Mobitel ponovno završava na servisu iz kojeg sada tvrde da mora proći najmanje 90 dana do ponovnog servisiranja, iako to u garanciji ne piše. Čitateljica, naravno, na to ne pristaje, jer servis nisu ni radili, budući da je kvar, navodno, bio u kartici. Nakon nove runde razgovora s operaterom saznaje da ako unutar tih 90 dana ponovi servis, garancija to ne pokriva već trošak plaća sama. Iznervirana i ogorčena, prijeti operateru da će završiti u novinama nakon čega pristaju na servisiranje bez troška.

Epilog priče: Mobitel je bio gotov za 12 dana, no čitateljici su to javili za 40 dana uz objašnjenje da u mobitelu fali žica, međutim, za to su okrivili korisnicu.

I za kraj dokaz da se čak i kod nas čovjek može izboriti za svoja prava. Čitatelj je dobio smartphone za rođendan pred nekih dvije godine. Nakon dva tjedna se ugasio i više se nije htio upaliti. Nakon što ga je dao na popravak, za tri tjedna dobio ga je natrag i sljedećih mjesec dana je radio normalno. No, onda se opet ugasio i slijedi standardna procedura. Servis od 20-ak dana, jedno vrijeme smartphone radi pa se opet pokvari i tako u krug.

Tu sad već eskalira nezadovoljstvo čitatelja i zove Udrugu potrošača da se raspita za svoja prava. Tamo saznaje da ima mogućnost biranja između servisa, zamjene uređaja za novi ili na povrat novca. Kalvarija traje već šest mjeseci, no, čitatelj ohrabren pravima odlazi u trgovinu gdje nailazi na podsmijeh.

'I ne budi mi lijeno, pošaljem ja mail Državnom inspektoratu da je tako i tako s telefonom i da sam se raspitivao za svoja prava kod Udruge potrošača i da sam bio u trgovini. Kaže meni gospodin da ta prava oko vraćanja novca, jer je to u tom trenutku nakon tih bahatih prodavača bila jedina opcija, i nisu baš dobro objašnjena u zakonu pa da neka ja napišem njima (trgovini) pismo, preporuku sa povratnicom gdje tražim ta svoja prava i da mi u roku osam dana moraju odgovoriti. Prošlo je od toga nekih 10-tak možda i dva tjedna da ja nisam poslao to pismo kada zove mene inspektor da moram to poslati, inače će se smatrati da sam odustao od žalbe i neka to obavezno pošaljem danas, a da on na prijavu mora izaći na teren u tu trgovinu sutra. Ja sam isti trenutak sastavio to pismo i poslao ga do nekih 14:30 (četvrtak), tako da su oni vjerojatno dobili to pismo petak ujutro i istovremeno im je pokucao na vrata inspektor.

U petak oko 11 su me zvali da ako mogu doći u grad da mi vrate novac! Dakle, nevjerojatno kako je to odjednom ipak moguće! Možete zamisliti koliki mi je bio osmjeh na licu kada sam vidio one iste trgovce koji su mi se podsmjehivali. Na izjavi je pisalo da mi u nemogućnosti nabave istog telefona vraćaju novac.
Ne treba odustati, treba se raspitati za svoja prava, kontaktirati nadležne službe i napraviti sve što od vas traže. Preteško zarađujemo pare da bi ih dali nekim trgovcima koji misle da su ulovili Boga za neku stvar jer su otvorili dućan... jaka stvar!', zaključuje čitatelj.

danas.net.hr

_________________
Ako su neki zivoti savrsena kruznica, drugi uzimaju oblik koji ne mozemo predvidjeti ni shvatiti. Gubitak je bio dio moga putovanja. No i pokazao mi je sto vrijedi.
Kao i ljubav na kojoj mogu jedino biti zahvalan.


Povratak na vrh
  
 
 Naslov: Re: Ne odustajte od svojih prava
PostPostano: 24 ruj 2014 12:33 
Offline
Avatar

Pridružen: 24 vel 2012 15:20
Postovi: 1929
Lokacija: Maksimir
...kakva zica, koji proizvodjac, ducan ? katafakinstrofa od teksta

_________________
Ako te uhvati napadaj radinosti, mirno sjedni u ćošak i čekaj da te napadaji prođu!
slika
Top III :Habana, Grandmaster, Grenada
I² Element18350/18650+kick, Ant-i-Mod +5V, Ergo69-Yenki69,UD Agi,IgoW


Povratak na vrh
  
 
 Naslov: Re: Ne odustajte od svojih prava
PostPostano: 19 vel 2015 18:18 
Offline
Avatar

Pridružen: 19 vel 2013 23:26
Postovi: 62
Lokacija: Osijek
Evo, malo dižem temu sa svojim iskustvom.

Dakle, 2009. godine, negdje u travnju kupio sam novi TV - LG 32", HD ready sa MPEG4 dekoderom (naime, bio sam ograničen budžetom a naivno sam se nadao da će HRT HD, koji se tada eksperimentalno puštao, preći u standardni TV program u HD kvaliteti). TV je uredno radio negdje do rujna, kad sam primjetio da na HRT HD kanalu nema slike. Probao sam pretražiti kanale, ali na tom malo zapne i ne nađe ga (ne locka - mislim da je bio 21. kanal). Pregledam antenu, čini se sve OK (imao sam optičku vidljivost od cca. 1,5km do odašiljača). SD kanali rade normalno, ali HD nikako. Spojim laptop sa USB tv tunerom na antenu i hop - HD kanal uredno nađe, radi, snaga signala 100%, kvaliteta 100%.

Elem, odnesem TV nazad u trgovinu (Emmezetta Osijek) i ostavim na reklamaciji. Napisao sam čitavo pismo što ne valja (vjerojatno MPEG4 dekoder) sa uputama kako testirati i kako sam osobno testirao TV i laptop na istoj anteni.

Nakon 2 tjedna zovem da pitam je li TV popravljen, kažu oni da je u ovlaštenom servisu, pa da kontaktiram direktno njih - neki TV servis u Divaltovoj ulici (Osijek, naravno). Odem u servis (živio sam vrlo blizu, ni kilometar odatle) i kažu dečki da su ga pogledali, ali kako ne mogu dokučiti signal s odašiljača, poslali ga u Zg (pazi ovo - odašiljač je bio nekih 2 - 2,5 km od njih, na hotelu Osijek - Doduše nisu imali optičku vidljivost do tamo).

Nakon još 2 tjedna zovu iz servisa i kažu - TV je popravljen, dođite po njega. Dođem ja, odnesem TV nazad u stan, spojim antenu i - šipak. Opet ništa. Spojim opet laptop i - sve radi. Odnesem nazad TV u servis. Kažu oni - OK, poslaćemo opet za Zg, pa će tamo zamijeniti matičnu ploču.

Zovem opet nakon 2 tjedna - kažu nije se TV još vratio iz Zagreba. Ja spomenem onih 40 dana, kako stoji u jamstvu, nakon kojih mi trgovac mora vratiti uređaj ili pare, a kažu oni - zovite trgovca. Odem ja u Emmezettu u shopping, pa svratim na odjel za reklamacije, a ovi mi kažu - nemamo mi više ništa s vama, morate to vidjeti sa servisom. Zovem servis, ovi kažu - zovite generalnog distributera. Zovem generalnog distributera, a ovi nemaju pojma koji TV i o čemu se radi. Zovem nazad servis, a ovi kažu: "pa, TV je bio popravljen, vi ste ga ponovo donijeli, pa 40 dana počinje teći ponovo od datuma kad ste ga drugi put donijeli".

I tu meni pukne film (dugo mi je i trebalo). Napišem pismo Udruzi Potrošač, pojasnim cijelu situaciju i tražim savjet. Dobijem ovakav odgovor (pišem sažetak iz sjećanja):

Kao prvo - nemam ja ništa sa servisom, trgovac je odgovoran.
Kao drugo - nema veze što stoji u jamstvenom listu maksimalan rok za popravak od 40 dana, zakon kaže da popravak mora biti u "razumnom roku". Razuman rok ovisi o vrsti uređaja, a kako je TV uređaj koji se koristi svakodnevno, taj rok nikako ne može biti duži od nekoliko dana, tjedan dana maksimalno (doduše, da je došlo do suda, oko ovog bi bilo vjerojatno velike rasprave, kad nam je zakon nedorečen). Nakon tog, razumnog roka, trgovac mora dati novi uređaj ili pare natrag.
Kao treće - TV NIJE bio popravljen, u "razuman rok" ulazi svo vrijeme u kojem nisam bio u mogućnosti koristiti uređaj zbog neispravnosti, a kako sam ga vratio u servis isti dan, sasvim je očito da se svo to vrijeme mora računati.
Na kraju - savjetovali su me da napišem pismo u kojem se pozivam na zakon o potrošačima i da zahtjevam novi uređaj ili novce, te isto pošaljem s dostavnicom. Po zakonu se moraju očitovati u roku od 7 dana.

I tako, sačekam ja ipak da istekne 40-ti dan i pošaljem pismo na Emmezettu, preporučeno s dostavnicom. Sutradan me zove voditelj poslovnice, ispričava se i kaže kako taj model više nema na skladištu, pa će mi dati voucher u iznosu koji je plaćen, a s kojim si mogu kupiti bilo što. Kako sam ionako htio novi TV, nisam se bunio što mi nije dao novce, a kako su cijene TV-a u međuvremenu drastično pale, za relativnu malu doplatu (oko 1000kn) uzeo sam Panasonic 42" FullHD plazmu (TX-42U10E). Koja, naravno, ima i MPEG4 dekoder :-) Rekao bih da je ta plazma jedno 3 klase bolja.

_________________
slika


Povratak na vrh
  
 
 Naslov: Re: Ne odustajte od svojih prava
PostPostano: 19 vel 2015 20:25 
Offline
Avatar

Pridružen: 22 lis 2012 20:26
Postovi: 261
Lokacija: Rijeka
jel sad plazma lovi HD program?

_________________
slika


Povratak na vrh
  
 
 Naslov: Re: Ne odustajte od svojih prava
PostPostano: 19 vel 2015 21:59 
Offline
Avatar

Pridružen: 19 vel 2013 23:26
Postovi: 62
Lokacija: Osijek
Lovi kad je dostupan :)

Npr. prošlogodišnje svjetsko u nogometu je išlo u HD-u. Dok sam imao B.Net, neki HD kanali su bili otvoreni (koristio sam ugrađeni DVB-C tuner sa Conax modulom, umjesto onog smeća od receivera), pa se gledalo. Kako sam se preselio tamo gdje B.Net nema dostupnost kablom, a poslije svjetskog ništa više se ne emitira u HD-u (trenutno gledam na antenu), samo svoju kolekciju filmova sad gledam u visokoj rezoluciji. ;)

_________________
slika


Povratak na vrh
  
 
 [ 5 post(ov)a ] 

Vremenska zona: UTC + 01:00 [LJV]


Online

Trenutno korisnika: crawl i 0 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Idi na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
HR (CRO) by vaper club