Vaper club

e-cigarete forum
Zadnji put si ovdje bio: 07 pro 2019 12:19. Sada je: 07 pro 2019 12:19.

Vremenska zona: UTC + 01:00 [LJV]




 [ 7 post(ov)a ] 
Autor Poruka
 Naslov: Suzuki G70 koncept
PostPostano: 10 tra 2012 13:48 
Online
Administrator
Avatar

Pridružen: 02 ožu 2011 14:18
Postovi: 11011
Lokacija: Samobor
slika



Kako raste euforija oko štednje hibridnim i električnim pogonom, mnogi stručnjaci upozoravaju na ograničene rezerve litija za superbaterije, velike probleme u zbrinjavanju te da ono što je štedljivo i čisto u početku, na kraju i nije baš tako. A korištenje (još uvijek) teških i glomaznih litijskih baterija drastično povećava cijenu te smanjuje komfor u unutrašnjosti i pogoršava dinamička svojstva. Suzukijevi su inženjeri odlučili izvući maksimum iz tehnologija koje su već duže na tržištu, a konceptni model G70 po je najbolje pokazao na nedavnom salonu u Ženevi.

Simpatični auto gradske klase i oblika bumbara dugačak je 355, širok 163 i visok 143 cm. Posjetitelji salona mogli su se uvjeriti da pruža neočekivano velik komfor za četiri osobe, za što je uz širinu od 163 i međuosovinski razmak od 242,5 cm zaslužno i promišljeno korištenje unutrašnjeg prostora. Korištenjem čelika visoke čvrstoće te aluminija i polimera, ukupna je masa snižena na 730 kg. Ne treba sumnjati da će, usprkos toga, maleni Suzuki osvojiti pet zvjezdica po Euro-NCAP testu.

To je i prvi korak u tehnologiji “downsizing”, jer je u malenu (ali prostranu) karoseriju ugrađen malen (ali snažan i štedljiv)motor. Time se omogućava i ugradnja lakšeg ovjesa, upravljačkog mehanizma i kočnica te je na kraju rezultat gotovo senzacionalan. Maleni “japanac” do stotke sprinta u 10,8 sekunda, postiže 170 km/h i troši samo tri litre. I to na benzin, i s automatskim mjenjačem. Teško je poželjeti više, a svaki dizelaš tada postaje besmislen. Kod motora se radi o nizu prednosti. Veća snaga iz istog, odnosno manjeg obujma znači veće specifične tlakove i više temperature u cilindrima te veću energetsku iskoristivost procesa izgaranja.

Manji cilindri imaju manju površinu (plašt) cilindara, preko kojeg se izmjenjuje (gubi) toplina, posebice na glavi motora. Manji motor ima manje unutarnje otpore trenja i ostale mehaničke gubitke, za pogon agregata -pumpi goriva, ulja i rashladne tekućine, generatora, alternatora... Naravno, serijski je ugrađen i sustav Start&Stop sustav, za gašenje i automatsko paljenje motora kod stajanja na semaforu i u gužvama. Zasad se radi samo o konceptu, čija tržišna sudbina i moguća cijena nisu poznati. No, Suzuki G70 zasigurno je novi vjetar u koncepciji malenih, a punopravnih automobila.



slika



Tehničke karakteristike

Motor: 3-cilindarski, turbobenzinski, V12 (lanac);
Obujam: 799 ccm;
Snaga: 65 KS pri 5500/min;
Moment: 99 Nm pri 3500/min;
Mjenjač: automatski CVT; Pogon: prednji;
Karoserija: 355 x 163 x 143 cm;
Međuosovinski razmak: 242,5 cm;
Prtljažnik: 200/830 l;
Gume: 155/80 R14;
Masa/nosivost: 730/350 kg;
Brzina: 170 km/h;
Ubrzanje 0-100 km/h: 10,8 s;
Potrošnja: 3 l/100 km (službeni prosjek);
Cijena: zasad nepoznata

_________________
Ako su neki zivoti savrsena kruznica, drugi uzimaju oblik koji ne mozemo predvidjeti ni shvatiti. Gubitak je bio dio moga putovanja. No i pokazao mi je sto vrijedi.
Kao i ljubav na kojoj mogu jedino biti zahvalan.


Povratak na vrh
  
 
 Naslov: Re: Suzuki G70 koncept
PostPostano: 10 tra 2012 13:59 
Offline
Avatar

Pridružen: 03 tra 2011 14:28
Postovi: 3544
Ko da gledam u novi NSU Princ..... :rotfl:

_________________
slika


Povratak na vrh
  
 
 Naslov: Re: Suzuki G70 koncept
PostPostano: 10 tra 2012 21:40 
Offline
Avatar

Pridružen: 07 ožu 2011 11:16
Postovi: 2860
Lokacija: Slavonski Brod
Sunce vam vaše!!!
Što se čudite sad???
Tehnologija smanjenja potrošnje goriva vuče korijene s početka 70-tih godina prošlog stoljeća - skoro 40 godina. Sjetite se Renaulta 5 Campusa - 4 litre ili manje na otvorenoj cesti, ispod 5 u gradu. Mala težina, malo konja, mala potrošnja...
Gdje smo danas? 1.4l motor, 100 konja, 1.5 tonu težak!!! Taj u gradu ne ide ispod 8 litara i amen!!!
Napravite mi auto za 4 osobe, s 30 konja, do 100 km/h i oko 700kg i neće trošiti više od 4 litre... i to auto iz garaže...
A sad svi svršavamo kad netko spusti potrošnju na 5 litara ili manje... ne treba nam 150 konja u gradu, to je bit cijele priče...
Ja se slažem da je super kad VW izda najnoviji diesel motor s potrošnjom ispod 5 litara za čudovište od 1.600 kg i 160-200 konja, ali bracika, taj košta 400.000 eura...

_________________
slika
Devils Marble EVO, Nautilus Oddy klon, Hercules...
ipv Mini, Kaya lite v2+ klon


Povratak na vrh
  
 
 Naslov: Re: Suzuki G70 koncept
PostPostano: 15 tra 2012 08:40 
Online
Administrator
Avatar

Pridružen: 02 ožu 2011 14:18
Postovi: 11011
Lokacija: Samobor
Corto_1973 je napisao:
Sunce vam vaše!!!
Što se čudite sad???
Tehnologija smanjenja potrošnje goriva vuče korijene s početka 70-tih godina prošlog stoljeća - skoro 40 godina. Sjetite se Renaulta 5 Campusa - 4 litre ili manje na otvorenoj cesti, ispod 5 u gradu. Mala težina, malo konja, mala potrošnja...
Gdje smo danas? 1.4l motor, 100 konja, 1.5 tonu težak!!! Taj u gradu ne ide ispod 8 litara i amen!!!
Napravite mi auto za 4 osobe, s 30 konja, do 100 km/h i oko 700kg i neće trošiti više od 4 litre... i to auto iz garaže...
A sad svi svršavamo kad netko spusti potrošnju na 5 litara ili manje... ne treba nam 150 konja u gradu, to je bit cijele priče...
Ja se slažem da je super kad VW izda najnoviji diesel motor s potrošnjom ispod 5 litara za čudovište od 1.600 kg i 160-200 konja, ali bracika, taj košta 400.000 eura...


Apsolutno si u pravu.
Sve bitno vezano uz potrosnju dolazi iz sedamdesetih. Ustvari u zadnjih 40 godina osim elektronike nije ni nista drugo napravljeno. Svi vozimo automobile ciji su motori konstruirani jos sezdesetih. I to je sreca, jer u utrci za zaradom danas se ni ne moze napraviti nista dobrog. Ali brojkama se jako dobro barata. Tako da se deklarira potrosnja koja se moze postici samo u laboratorijskim uvjetima, a mi slobodno mozemo dodati jos dvije litre na nju da bi dobili realnu potrosnju. Jeftin auto za 4 osobe, s 30 konja, do 100 km/h i oko 700kg postoji. To je Tata Nano. Ali on se nece probiti do nas, kao sto se ni nece na zapadu proizvoditi takav auto. Jer tu nema zarade.
Dakle ... natrag u garazu. Jer i elektricni automobili se proizvode samo za bogatase ... kojima netrebaju.

_________________
Ako su neki zivoti savrsena kruznica, drugi uzimaju oblik koji ne mozemo predvidjeti ni shvatiti. Gubitak je bio dio moga putovanja. No i pokazao mi je sto vrijedi.
Kao i ljubav na kojoj mogu jedino biti zahvalan.


Povratak na vrh
  
 
 Naslov: Re: Suzuki G70 koncept
PostPostano: 15 tra 2012 12:52 
Offline
Avatar

Pridružen: 03 tra 2011 14:28
Postovi: 3544
Ja pricam o liku auta,lici mi na NSU Princ :)

Evo jednu nabrijanu 1000-ku


slika

_________________
slika


Povratak na vrh
  
 
 Naslov: Re: Suzuki G70 koncept
PostPostano: 15 tra 2012 12:58 
Online
Administrator
Avatar

Pridružen: 02 ožu 2011 14:18
Postovi: 11011
Lokacija: Samobor
hm ... pise 1000 ali ja takvog znam kao 1300TT :hmm:

EDIT: Aha sad vidim da je postojala i verzija 1000TT a to je ova.
:plus:

_________________
Ako su neki zivoti savrsena kruznica, drugi uzimaju oblik koji ne mozemo predvidjeti ni shvatiti. Gubitak je bio dio moga putovanja. No i pokazao mi je sto vrijedi.
Kao i ljubav na kojoj mogu jedino biti zahvalan.


Povratak na vrh
  
 
 Naslov: Re: Suzuki G70 koncept
PostPostano: 15 tra 2012 13:27 
Offline
Avatar

Pridružen: 03 tra 2011 14:28
Postovi: 3544
Da da,ja sam imao 1200cc ali malo noviji model od ovog...:)
Hahaha,kupio sam ga kad sam bio nekih 13-14 godina ako se dobro sjecam,dusu sam mu vadio,masti nije ostalo u njemu :rotfl: U biti sve isto ko ovaj samo farovi i stopovi drugaciji.
Licio na gliser,zadnji dio je bio na asfaltu zbog tezine motora a prednji u oblake :rotfl:

_________________
slika


Povratak na vrh
  
 
 [ 7 post(ov)a ] 

Vremenska zona: UTC + 01:00 [LJV]


Online

Trenutno korisnika: crawl i 0 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Idi na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
HR (CRO) by vaper club