Lemi_O2 je napisao:
Pa da ne bude vaginin monolog....
Da desilo se, i ne samo njima već gotovo svakoj kompaniji neovisno o tipu aviona. Jel znaš koji je najopasniji (zbog težine i vjerojatnoće pojave) tehnički kvar koji ti se može desiti u zraku?
Upravo tkzv. electric smoke, zapaljenje instalacija i/ili ispuštanje toksičnih isparenja.
Ali, opet od šume ne vidiš stablo.
EDIT: iz mog skromnog iskustva, osobno sam doživio dim i smrad uslijed curenja motorskog ulja (weting motorskog kompresora) u airconditioning sustav. Smrdi ko kuga, ali koncentracija ne može biti da te udavi.
Drugi slučaj, koji je na granici vjerovali ili ne. Posada se žalila na nesnosan "smrad plastike" u cockpitu tijekom leta.Izvršene su propisane inspekcije i ništa nismo našli.Sasvim slučajno sam pošnjofal (dok sam se povlačil po cockpitu) naslon za glavu na pilotskim sjedalima i umalo se ugušio. Spužva naslona je srmdila po MEKU i trikloretilenu kao kuga.Nakon zamjene napisano je posebni izvješće o događaju. Certifikati dijela, part brojevi, sve je bilo ispravno, ali s vremenom i uslijed UV zračenja na visini počela je ispuštati smrad.Freak incident.Ali opet, svaka isparenja od gadosti u avionu su u pravilu perceptivna i ne mogu te udunuti samo tako.
Pogledaj što e dogodilo sa Silkairom i Egyptairom pa češ lakše prihvatiti da psihopata ima svugdje.
