Citiram:
"@Goran_M
Probajte da stupite u kontakt sa firmama. Ako nista drugo oni znaju kako se radi kvalitetan marketing ili bi bar trebalo da znaju. Citao sam proglas, nemoj pogresno da me shvatis ali naporan je i dosadan za citanje. Ljudi su lenji i inertni. Sumljam da ce imati kakve znacajnije efekte. Mozes i da ga testiras. Objavi ovde na forumu da vidis imali kakve reakcije.
Pogledaj Move inicijativu ovo je skolski primer kako se radi kvalitetan marketing. Vizuelna prezentacija koju ukapira svako za pet sekundi. Ili No More Casualties:
http://www.e-cigserbia.com/showthread.php?t=15086Poenta jaka pozadinska emocija. Mi smo svi jahaci na slonu, pri cemu su emocije nas slon.
Postoje razne tehnike prilagodjene Twitter-u FB-u itd. Pomenute firme ovo poznaju ili makar znaju ko zna. Nek se angazuju, u njhovom je interesu da pomognu.
...nazalost malo ljudi shvata da i nas cekaju iste stvari."
///
Da dodam još:
U samom startu proglasa pisano je u prvom licu jednine,
" Mene osobno sam proizvod fascinira jer je zgodan zanimljiv gadget koji mi posluži i za opuštanje dok se fokusiram na motanje grijača i dok se zabavljam....." itd, itd...
Nigdje nema npr.: "Mi, vaperi, korisnici električnih cigareta..." i sl. da se jasno vidi da je to kolektivni stav po pitanju čl. 17 prijedloga zakona, nego više izgleda kao stav pojedinca.
_________________
iStick Pico + Merlin RTA, iStick 40W TC + Kayfun Lite Pawns