razdor je napisao:
vulja, mislim da sve ide na carinu, samo sto oni odma vide da je eu i vrate nazad. mozda grijesim.
stojane, evo meni i dalje stoji ta jebena carina i ne mrda, oci mi otpale, jutros od 7 svakih par min refresham stranicu

Razdor, ja sam ih zvao nekoliko puta... uglavnom priča je sljedeća:
Možeš probati što hoćeš, uvijek nađu 'logično' objašnjenje za carinjenje, tipa "već godinama carinimo robu koja dolazi iz Mađarske", "nema veze što je roba pristigla sa EU skladišta ako je prodana od strane Kineskog prodavača" itd.
Tražili su invoice, na njemu stoji 29,77$.
Ponudili su mi opciju da vrate paket nazad odakle je došao, odbio sam, platiti ću tih 100-njak kn ovaj put i zaboraviti da EU WAREHOUSE postoji.
GearBest bi na paketima koji su došli iz EUa to trebao naznačiti, dakle trebalo bi jasno pisati da stiže iz EU-a i trebao bi imati neku potvrdu da su plaćena davanja koja se tiču uvoza u Uniju.
Eto, javi svoja zapažanja i rasplet situacije.